Vihdoin on tullut se hetki että olen saanut opinnäytetyöprossessin oikeasti käyntiin! Aihetta on vaihdettu kahdesti, suuntautmista vaihdettu kerran ja uusia kumppaneita opinnäytetyön tekoa varten on löytynyt. Mutta valmistuminen tämän vuoden jouluksi tuntuu nyt ensimmäistä kerttaa konkreettiselta ja  mahdolliselta! Jei!

Teen opinnäytettä kolmen mielenterveyteen suuntautuvan kaverini kanssa. Aihe on mielenkiintoinen ja ajankohtainen, ja luultavati minun viimeisimpiä opintoja ihmisen mielen parissa. Minä tulen viimeisissä opinnoissa keskittymään ihmisen somaattisiin sairauksiin ja niiden hoitoon. Suurena haavena minulla on kuitenkin jatkaa vielä kätilöksi jonain päivänä. Ensin tätyy kuitenkin tahkota hieman rahaa (sairaahoitajan palkallako?) ja kerätä työkokomusta.

Tämän hetken huolenaihe kuitenkin on ensi kesän työt. Pääsisin varmasti viimekesäiseen työpaikkaani kotipaikkakunnalleni, mutta en sinne mielelläni meni. Työ oli mukavaa ja opin paljon uutta, mutta minun kotini ei ole enää varsinaisesti siellä. Mutta opiskelijana on mentävä sinne mistä töitä saa eikä parane nirsoilla. Huomenna kerään rohkeuteni ja soittelen osastoille ja mainostan itseneäni kesätöihin.
Pitäkää peukut pystyssä!;)