Olen hieman stressaantunut (edelleen) tuelvasta valmistumisestani ja  sen myötä  tulevasta työpaikasta. Sen tiedän että työpaikoista ei tule olemaan pulaa ja itse saa melkeinpä valita mihin menee  töihin. Mutta tämä valinta ei olekaan niin helppoa. Olen kätytännössä luvannut mennä töihin vuoden vaihteen jälkeen viimekesän kesätyöpaikkaani. Paikka on kiva, työkaverit mukavia ja työ itsessään on monipuolista ja jo entuudestaan minulle tuttua, joten minun ei tarvitsisi jännittää töihin menoa.

Mutta tänään sain melko mielnkiintoisen työtarjouksen. Kyseessä olisi vuoden mittainen työsopimus ja aavistuksen parempi palkka, kuin siellä mihin olen jo suullisesti luvannut mennä. Suurempi palkka tietenkin houkuttelisi uuteen paikkaan töihin sekä se, että siellä saisin erittäin hyvää ja laaja-alaista pohjaa tulevaan ammattiini. Joten ongelmani on se, teenkö niin kuten olin jo aikasemmin sopinut ja aloitan urani tutussa ja turvallisessa paikassa vai otanko haasteen vastaan, minulle hieman vieraammassa paikassa? Ja tietenkin minua mietityttää se mitä työnanataja "ajattelee", jos peruisin töihin menon aiemmin sovittuun paikkaan. Toisaaltaan en ole mitään sopimusta vielä allekirjoittanut joten en ole vielä sitoutunut mihinkään...päätös vaan pitäisi tehdä melko pian, vaikken ole edes vielä valmistunut :)

Mutta nyt menen potemaan stressipäänsärkyä sänkyyn ja toivon että se menee pian ohi että pääsen illalla vielä uimaan.